Pristatymo sąlygos

Pristatymo sąlygos:

1. Parduotuvė įsipareigoja nurodyti pristatymo terminą prie kiekvienos prekės, jei prie prekės nėra nurodyta pristatymo termino, tuomet užsakymo terminas yra vykdomas iki 7 d.d. Tuo atveju jeigu yra nesklandumu su pristatymu, Parduotuvė įsipareigoja susisiekti su Klientu ir rasti geriausią sprendimą.

2. Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į Parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 24 valandos nuo pristatymo termino pabaigos.

3. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes, bei atsiskaitymo būdą, jei yra pasirenkamas atsiskaitymas už prekes pristatymo metu - grynais(mokestis už paslaugą 1.60 eur.), bankine kortele (mokestis už paslaugą 1.60 eur.)

4. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

5. Klientas, užsakymo metu pasirinkęs prekes atsiimti įmonės būstinėje,jei yra numatytas toks atsiėmimo būdas, privalo pateikti asmens dokumentą bei užsakymo kopiją. Parduotuvė savo ruožtu įsipareigoja paskambinti Klientui, kai prekė bus paruošta.

6. Prekės, užsakytos Parduotuvėje, pristatomos šiais būdais:

6.1.Lietuvoje LPexpress kurjerių tarnyba ( pristatymas į namus), kaina 3,30 eur.;

6.2.Lietuvoje LPexpress paštomatas,kaina 2,30 eur.;

6.3.Lietuvoje į artimiausią pašto skyrių 2,90 eur.

6.4. Užsakymai į Kuršių Neriją siuntų kurios atitinka Lietuvos pašto reikalavimus pristatomos įprastais tarifiais;

 

6.6.Jeigu Klientas pasirinko prekių apmokėjimo būdą - apmokėjimas grynais COD( kaina 1.60 už paslaugą) pristatant kurjeriui, užsakymas pradedamas vykdyti nedelsiant arba kitą darbo dieną, priklausomai nuo užsakymo pateikimo laiko. Kurjeriui pristačius užsakymą, Klientas privalo atsiskaityti su kurjeriu pagal pasirinktą būdą, atsiskeitęs su kurjeriu pristatančiu prekes, Klientas pasirašo ir priima siuntą. Jeigu Klientui prekės nebereikia arba Ji yra brokuota, tuomet privalo susisiekti su Parduotuvės administracija nurodytais kontaktais ir tik tuomet,suderinus grąžinimo faktą su administracija, yra aptariamos prekės grąžinimo detalės.

7. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamos prekės, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai Parduotuvę el.paštu info@4family.lt arba telefonu +37060208202.

8. Nemokamas pristatymas nurodytu adresu Lietuvoje taikomas įsigijus prekių ne mažiau kaip už 50 eur.

Rašyk
Skambink