Visi esame daugiau ar mažiau susidūrę su nugaros skausmu. Kilmė ir priežastys gali būti labai įvairios, jeigu tai skausmas ar maudimas , kuris atsirado po kenkrečių veiksmų, tuomet jo pobūdį nustatyti yra nesudėtinga ir galima imtis priemonių jį gydyti ar ateityje išvengti. Tačiau yra ir toks nugaros skausmas, kurį žmonės ima jausti palaipsniui ir tokios skausmo atsiradimą gali įtakoti labai daug veiksnių.

Šiandien aptarsime vieną iš galimybių, kodėl toks skausmas galėjo atsirasti neturint nustatytų kitų ligų, kurios gali tai lemti. Viena iš šiuolaikinės visuomenės problemų yra mažas fizinis aktyvumas. Tai įtakoja vis komfortiškesnis gyvenimas ir nuolatinis siekimas pasiekti greitus rezultatus su minimaliomis pastangomis. Kai kuriose gyvenimo sferose tai yra tikrai puiki praktika. Tačiau, mūsų organizmui reikia fizinės veiklos, kitaip jis tampa nepaslankus, raumenys susilpnėja, atsiranda viršsvoris, nukenčia kiti organai ir vietoje komforto atsiranda daug fizinių nepatogumų teikiantys pojūčiai. Šio laikmečio problema yra fizinis diskomfortas, o jį gali sukelti ir toks iš pažiūros nelabai svarbus reiškinys kaip netaisyklinga laikysena.

 Kas tai yra. Taisyklinga laikysena - žiūrint į žmogų iš šono ausis, petys, klubas, kelias ir kulkšnis turi būti tiesioje vertikalioje linijoje. Norint tai pasiekti dauguma atvejų kūnui reikia treniruočių ir tuomet išlaikant taisyklingą laikyseną yra labiau sumažinama apkrova sąnariams, raisčiams, sausgyslėms ir raumenims. Priešingu atveju atsiranda nemažai problemų, kurios atrodo lyg ir neturėtų būti su tuo susijusios. Atsiranda raumenų disbalansas, gali pagreitėti stuburo susidėvėjimas, kaklo, pečių, juosmens, nugaros skausmai, gali sutrikti pusiausvyros balansas (didesnė traumų galimybė), apsunkinamas kvėpavimas, virškinimo problemos. Reguliarus fizinis aktyvumas derinamas su tam tikromis priemonėmis, gali lengviau padėti atstatyti kūną į fiziologiškai teisingą padėtį. Viena iš tokių priemonių galėtų būti laikysenos korektoriai. Jie kartu su fiziniu krūviu veikia kompleksiškai, tokiu būdu yra greičiau pasiekiamas teigiamas rezultatas. Laikysenos korektorių rinkoje yra tikrai didelė pasiūla, nuo fiksuojančių tik pečius ir signalais iki sudėtingų konstrukcijų(naudojami reabilitacijose, turint rimtų problemų po traumų). Tačiau labai svarbu atsirinkti kas būtent reikalinga Jums.


Pagrindinė korektorių funkcija yra padėti raumenims prisiminti, kaip turėtų būti teisingai išlaikoma kūno padėtis. T.y fiksuoti pilnai korpusą per pečius ir nugarą atstatant taisyklingą laikyseną. To pasekoje atsiveria krūtinė, pagerėja kvėpavimas ir patenka daugiau geduonies į organizmą. Pagerėja raumenų tonusas, jeigu tai kompleksiškai yra taikoma su fizine veikla. Mažėja nugaros, pečių,kaklo srities skausmai jeigu tai įtakojo bloga laikysena. Labai dažnai taip ir būna, nes žmogus kūprinasi ir jam komfortiška tampa tada kada neraikia stengtis. Visi raumenys nusilpsta, priekiniai krūtinės raumenys nuo kūprinimosi susitraukia, o nugaros gauna labai didelį krūvį, atsiranda disbalansas. Taigi laikysenos korektorius kuris padeda atsatyti raumenų balansą gali padėti išpręsti ne vieną nemalonų pojūtį. Renkantis korektorių būtina atkreipti dėmesį į tai iš kokių medžiagų jis pagamintas. Tvirtas, elastingas ir kvėpuojantis audinys nesukels Jums diskomforto, bet teisingai fiksuos ir leis toliau užsiimti savo veikla, taip raumenynas bus pratinamas prie tokios taisyklingos padėties palaipsniui. Paprastai rekomenduojama dėvėti 2-3 val per parą, juk tai yra pagalbinė priemonė, kuri kartu su Jūsų pastangomis padės pasiekti norimų rezultatų. Labai neblogas pasirinkimas tarp gausybėje siūlomų rinkoje yra laikysenos korektorius su integruotais magnetais stuburo ir juosmens srityse. Magnetai skleidžia papildomas bangas, kurios pagerina kraujotaką ir to pasekoje yra pagerinamas korektoriaus poveikis. Magnetų terapija medicinoje yra taikoma jau gana senai ir jų teigiamas poveikis nuolat taikomas reabilitacijų programose.